Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan op verschillende manieren. Kom gerust langs in de winkel! Aan de kassa noteren we graag uw bestelling en geven we een snel antwoord op al uw vragen. U kunt ook telefonisch bestellen op het nummer 051 244 246. Via de webshop of stuurt u ons liever een mailtje naar info@slagerijdugardeyn.be? Dat kan ook! Vermeld dan zeker uw naam, telefoonnummer en datum van afhaling. Wij sturen u zo snel mogelijk een bevestigingsmail terug.
Bestellen via de webshop?
Via de webshop kunt u vlot bestellen tot min 2 dagen op voorhand. Een bestelling is maar definitief na betaling via het "Molly betaalsysteem". Onmiddellijk hierna ontvangen zowel u als wij een copy van uw order.
Gelieve dan ook STEEDS uw bestelbon af te printen en deze mee te brengen bij afhaling.
Eens een login, kunt u in de toekomst de historiek van uw bestellingen bekijken, nieuwe bestellingen plaatsen...
Vanaf wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij gaan er de volle 100% voor om uw bestelling tot in de puntjes te verzorgen. Om die reden vragen we om uw bestelling steeds zo laat mogelijk af te halen. Bij het plaatsen van uw bestelling spreken we samen met u af wat het beste uur van afhaling is.
Op dinsdag tem zaterdag kan u bestellingen afhalen tussen 10u en 18u30. Op zondagen en feestdagen kan dit van 9u tot 10u30, tenzij anders wordt vermeld. Gelieve daar ALTIJD REKENING MEE TE HOUDEN, zodat ons personeel niet onnodig moet wachten.
Tot wanneer kan ik ten laatste bestellen?
Plaatst u een bestelling om af te halen op een weekdag, dan volstaat het om 2 dagen op voorhand te bestellen. Colli's kunt u zelfs 1 dag op voorhand of de dag zelf bestellen. Plaatst u een bestelling voor het weekend, dan vragen we om uw bestelling ten laatste woensdagavond door te geven. Zo kunnen we een goeie weekendplanning maken en kunnen we zorgen voor een vlot verloop van de afhalingen. Onverwacht bezoek, neem telefonisch contact op met één van onze medewerkers. Zij doen het nodige om uw bestelling alsnog te kunnen noteren.
Waar haal ik mijn bestelling af?
Aan de linkse inkomdeur hebben wij een afhaalpunt voorzien. Gelieve daar even te wachten, onze medewerkers komen u snel helpen. Breng STEEDS uw bestelbon mee en respecteer graag het ophaaluur van op de bon. Onze medewerkers hebben de tijd nodig om uw bestelling zorgvuldig klaar te maken. Mocht u over geen printer beschikken, noteer het bestelbonnummer (vb za105) en een korte beschrijving van uw bestelling op een blad papier. U gsm tonen kan ook, uitgezonderd op feestdagen.
Wij hebben steeds rolwagentjes ter beschikking om vlot alles te kunnen meegeven.
Voorzie in de zomer misschien steeds een koeltas. Zo wordt de koude keten niet onderbroken.
Hoe kan ik mijn leeggoed terugbrengen?
U kunt uw glaasjes, porselein, planken etc. steeds terugbrengen aan de kassa. Bewaar uw kasticket goed en breng het samen met uw leeggoed terug mee. Zo kunnen we correct terugbetalen. Gelieve het materiaal schoon terug te brengen.
Voor bedrijven voorzien we bij recepties materialen die niet moeten teruggebracht worden. Gelieve dit op voorhand door te geven.
Voor communies voorzien wij aangepaste schalen, informeer u bij ons verkoopteam.
Wat zijn de betaalmethodes?
In de winkel kunt u betalen met cash, Bancontact, Payconic of of elektronische maaltijdcheques (Edenred, Monizze, Sodexo ). Indien gewenst maken we voor bedrijven ook een factuur op.
Open?
Dugardeyn is doorlopend open van dinsdag tot en met zaterdag van 8u tot 18.30u. Op zondag kunt u bij ons terecht voor meeneemgerechten en bestellingen. Dit van 9u tot 10.30u. Feestdagen zijn wij gesloten. Sluitingsdag maandag. Onze verlofperiode gaat gedeeltelijk mee met heb bouwverlof in de zomer. Dit wordt tijdig bekend gemaakt op onze site.
Dugardeyn uw sponsor?
Sponsoring nemen we er helaas niet meer bij. Wij kunnen gewoon niet meer aan de vraag voldoen. Een tombolaprijs kan wel, een straffe aankoopprijs voor uw eetfestijn ook. Zo proberen we maximaal aan onze klanten tegemoet te komen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie hieromtrent. Onze tombolaprijzen zijn een éénmalige korting van 10 euro bij aankoop van minimum 20 euro. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden van eventuele drukfouten.
Een tip, een opmerking?
Wij horen het graag! Bel ons zo snel als mogelijk op, of contacteer ons via mail. Wij nemen iedere opmerking serieus en doen er alles aan om de klant tevreden terug te zien. Hou steeds je kasetiket bij de hand.
Opwarmen?
De bereidingswijze staat steeds vermeld bij het product zelf.
De zwarte plastiek bakjes (inclusief de sealfolie) zijn zowel hitte bestendig in een luchtoven tot aan 180°C, als in de microgolfoven. Enkel gaatjes prikken in de folie is aangewezen. De soepbekers zijn micro bestendig.
Allergenen?
De allergenen staan steeds vermeld bij het product zelf.
Commnunies, trouw, speciale gelegenheden?
Vaak is er reeds een stressfactor aanwezig.
Kunnen afhalingen vroeger? Kan er nog besteld worden? Heeft u andere schalen? Kan ik een aanpassing doen?
Dugardeyn helpt u graag om uw zorgen omtrent het feestmaal te minimaliseren en zoekt voor de nodige oplossingen.
Praktisch eindejaar?
Alle praktische tips en tricks zijn terug te vinden in onze folders. Bent u ingeschreven op onze nieuwsbrief? U ontvangt ook in december een nieuwsbrief met de nodige laatste info-update.
Offertes voor uw bedrijf of vereniging?
Nathalie is de verantwoordelijke voor het maken van de offertes op maat.
Stuur een mail met datum, aantal personen, gewenste producten, eventuele wensen naar info@slagerijdugardeyn.be en wij behandelen uw mail met zorg.